chill onsdag

förutom att det precis öste ner lite regn så har det varit en helt chill onsdag.
först skolan och Amanda Hake gjorde helt klart dagens skatt genom att rent ut sagt nästan trilla ut ur klassrummet när hon snubblar på sin stol.
först trodde jag typ att det var en skärm som åkte i golvet så vänder jag mig om så ligger hon på golvet och har trillat. snacka om att man fick sig ett gott skratt.

i alla fall, hade idag min första extra engelska lektion och det känns som att det kommer att lösa sig helt galant. jag känner på mig att G är no problems for me anymore. 

just nu sitter jag och inväntar samtal från min boyfriend som är på praktik och ska sluta om 10 min, och så skulle vi ses. får la se om jag bli över där inatt eller om han sover här, mys mys!

imon är sista riktiga dagen för veckan. sedan på fredag har vi hemstudie men ska ändå en liten stund till skolan och vänta på Linn och Elin som skall göra Engelska nationellt som jag sa igår.
men nu ska jag lägga mig på spikmattan tills andreas ringer!



see you later.

Kommentarer
Postat av: amanda

Jo ska göra det i maj tror jag :)

pappa är lite seg som vanligt.. ;)

mycket snack, liten verkstad.

2010-04-21 @ 19:17:26
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0