förvirrad?...

godmorgon, ännu en virrig morgon.. åh så jävla trött på det.
vaknade och så sitter jag på toan och kommer på att det inte alls är fredag som jag hade tänkt mig så jag hade inte alls någon sovmorgon. snacka om att man blir trött på sig själv, nu sitter jag i alla fall här på kläd och redo för att ta bussen om en kvar, shit hur förvirrad kan man bli?...

idag blir det i alla fall att gå tidigare till skolan för jag skall till läkan och kolla lite saker, sen blir det sången ikväll för sista gången lite tråkigt faktiskt, men man har ändå lärt sig en heldel på de 10 lektioner vi haft!
sen är det ju fredag imon och då är det valborg och middag med Linn,Eric,Benjamin, Felicia och min älskling hemma hos mig, massa god mat och antagligen galet mycket skatt!

men nu ska jag gå och borsta tänderna så jag inte glömmer det och sedan missar bussen igen eller nått.. haha!
see you

Kommentarer
Postat av: julia

du är virrig du perkis;)

2010-04-29 @ 18:53:37
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0