FREDAG, Betyder HELG

såja, nu har jag fått lite ordning här. dock vet jag inte hur jag får bort länken med bloggnamnet som ligger mitt i mitt huvud på headern.. ssegtt. får la kolla med experten i helgen hur man gör!!

så, äntligen fredag i alla fall. så skönt förutom att jag har fått en jävla vagel i ögat, och det kommer nog inte störa ihjäl mig imon när jag skall jobba att jag inte kan klia  mig eller öppna ögat helt :(
men ikväll blir det i alla fall spa kväll, med mina babes! så det blir vaxning av ben och ansiktsmasker.
funderar på att göra en omgång lösnaglar, men känns lite ovärt de trillar bara av. får se hur det blir med den saken.

vi blir i alla fall hemma hos Linnsingen, så vi ska vara där vi 7 tiden. innan det ska jag käka hemma gjord pizza med mamma och Emilia. sen blir det som sagt jobb imon, och sen träffa min älskling på kvällen.
iförr går var jag med ina och vi tog typ 350 bilder, haha vi är nog inte mobbade..

men nu är jag i skolan och det suger rätt hårt. trött som fan och vill helst bara hem!
men det är hemgång om 5,5 h YES!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0