FREEEEDAG & VALBORG

helg om 1 timme hur gött är inte det då?
vaknade imorse och var med veten om att idag var det i alla fall fredag! yes, äntligen. haha
kom till skolan och hade matte, blev rätt iriterad på min matte lärare för han kan verkligen inte förklara för mig...

i alla fall... idag är det valborg och det blir middag hos mig
på matsedeln står det..
Middag: Fläckfilé, med beanässås och potatisbollar (Linnéa &Andréas)
Ffterätt: Varma hallon med glass och maränger (Linn &Eric)

låter det gott eller låter det gott, hur gott som helst. sen skall även Benjamin och Felicia ha med Godis eller annat snacks och dricka. kommer bli en kanon kväll!

men nu måste jag jobba klart innan Nisse blir arg, sen blir det bussen hem till min älskling!
see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0