måndag

så, hemma från ännu två härliga pass på friskis. så nu blir det en dusch och sen hoppa i säng!
ska nog kolla klart på millenium på datorn också innan jag ska sova.
börjar ju kl 9 imon :( så det blir inte sov morgon som vanligt.. ska sitta och ha brach dag i aulan heladagen.. SEGT

så när jag skulle gå från friskis tänkte jag att jag skulle kolla hur långtid det ungefär tog att gå därifrån till bussen så jag nästan medvetet missade en buss som jag hade kunnat ta om jag skyndade mig.. men men.
fick ju träffat julia och hennes två klass kompisar så det var en trevlig väntestund på stationen ändå. 

haha. julia berättade för mig att Jon (hennes ena klass kompis) hade sagt," julia nu kom din buss"
men julia som är lite halv borta och trött tror inte på honom och när han säger att hennes buss går så tror hon fortfarande inte på honom. HAHAH 

så när bussen är påvägen och Julia ser den så blir hon såå iriterad och säger att han inte sa det tillräckligt seriöst för att hon skulle ta det seriöst att bussen kom. snacka om förvirrad flicka!

senare på bussen:
julia sitter och läser en tidning och kommer till horoskåp först läser hon mitt och sen hennes så står det
"kärlek/sex" 

Julia - 4 stjärnor till mig
Linnéa - jasså, du ligger i du!?
Julia - ja, fan! med mig själv för jag har ju inte direkt någon att ligga med...
Linnéa - HAHAHAHAHAHHA

helt klart DAGENS
och en dagens bild också för fan. det var inte gårdagens bild hahah

Kommentarer
Postat av: julia

söta jävla unge, det var en fin kväll!

big lööööv <3

2010-04-20 @ 17:45:44
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0