ny vecka. igen?

blev inte direkt något långt inlägg igår.. men var med andréas och han är väl inte direkt mäster bloggaren och tycker inte direkt det är så kul. men men, kommer mer idag ist.. 

har ju inte uppdaterat i helgen. för har varit på bröllop i nässjö som jag sa igår och det var trevlig, första gången i mitt liv jag är på ett helt bröllop med efter fest och så, rätt seegt ett tag men det var mysigt. kommer mer bilder från det imon när emilia kommit hit med kameran med alla bilder!

idag skulle jag åkt in till friskis men så blir det inte, måste plugga Eng, matte och Info Lay out efter som vi har prov på onsdag!!!... usch det suger. men men sen är det matte nationellt om 2 veckor, känns inte såå bra om jag får säga det själv. 

sussane sa typ i början att man kunde chilla nu i slutet. men det är ju för fan nu alla proven kommer.. info prov på onsdag sen fick vi flyttat data prov till nästa fredag och nästa tisdag är det prov på småföretagande. aja, det är bara att plugga och prestera!

ikväll blir det i alla fall en uppfriskande promenad med Linn, mys mys känns som att det kommer bli hur nice som helst. men nu ska jag kolla på Milleniums sista avsnitt en gång till och plugga lite. hörs senare ikväll
såhär ser det ut när jag och linn bakar bullar!!!!!!!
see you

Kommentarer
Postat av: Linn

Mat-Linn!!

När kommer videon? ;) HAHA

2010-04-27 @ 15:37:27
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0