nya kläder igen

hemma från skolan, shit det sög verkligen mer än vanligt. orka sitta och lyssna på några tråkiga gubbar som pratar. fattade inte ens varför vi var där? lärarna hade liksom inte ens sagt varför.. cp

aja, hemma nu i alla fall sitter i min nya dress som jag idag köpte på rasten på Bik Bok!
tröja 199:-
byxa 199:- 

Nice, inväntar svar från min kära pojkvän fall vi skulle ses ikväll, men antar att det inte blir nått. känner på mig att han ska göra något annat sitter för övrigt och pluggar engelska duktig som jag är!
imon är det onsdag och det betyder middag hos pappa, fast kanske inte blir det. kanske ska på bio, men det värkar inte som det blir nått. 

på fredag är det ledig dag, fast ska till skolan och plugga engelska medans Linn och Elin har Engelska nationelt, sen ska vi ner till åsa och fota gärnet :D haha
ska bli mys! sen till helgen bär det av till växsjö eller nått, ska på bröllop. träffa tjocka släckten haha
det är nämligen pappas kusin som skall gifta sig, längtar lite faktiskt. kul att gå på bröllop det är ju inte var dag man gör det haha 

men nu ska jag sätta på en bra film och sova lite, är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jävla trött. godnatt

Kommentarer
Postat av: julia

mmmh, måste också inskaffa myskläder<3

2010-04-21 @ 20:49:06
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0