på jobbet

så, nu är man på jobbet igen och vädret är ju inte direkt det bästa tyvärr... har ju varit sol hela veckan så skönt och nu är det molning som fan och typ kalt :(

aja, idag blir det jobb och sen hem och träffa min älskling. på tal om honom inväntar jag att han ska höra av sig för mamma behöver hjälp med sin bil haha. tur att hon har honom!
men som vanligt på en lördag sover ju han fortfarande och lär ju inte vakna på ett tag... haha sötis

har inga direkta planer för ikväll.
just det, igår var det ju spa kväll med Elin&Linn mysigt som satan. vi vaxade lite och det kan jag säga att det var fan en plåga. jag skulle vaxa armhållorna i och med att det var det ända stället där jag hade mycket hår men det gör jag fan inte om.
fan va det sved!!!

elin den klenisen vågade bara göra en rämsa, men linn gjorde nästan hela ena låret sen blev vi rätt less på det. men det finns änna någa filmer som beskriver ganska bra hur ont det gjorde haha!

sen gjorde vi även ansiktsmasker, hur gött som helst. det var sån som man blev helt varm i hela as tufft!
och kort blev det men med Linns kamera så det kommer upp imorgone eller på måndag bilder från det.
haha och igår när det var dags att åka hem så skulle jag snabba svänga förbi och kolla fall min pojkvän levde då han inte svaradet på mitt sms..

nä jag kom dit så var det typ en röd bil som stod där, och skulle precis åka jag bha: va fan är det för bil? så var det någon vinkade man jag såg inte vem det var haha. så jag parkerade moppen och gick in, så kom jag till hans stuga som stod med öppen där, blev änna lite chockad när det inte var någon Andreas inne i stugan så gick in och skulle ringa.

var det någon som svarade?? nej.. sååååååååå typiskt honom. iriterande
fast till min fördel fanns det en stor godis påse med godis som jag smuttade lite på hihi(a)
men sen ringde jag igen, då var han tydligen inne och käka macka. åh, idiot till pojkvän asså. haha

sen låg jag på spikmattan till halv 1 då jag somnade. men nu ska jag jobba på så jag snart får åka hem!

jag älskar dig så himla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0