trött

snacka om att jag blir efterbliven när jag sover. haha
jag och linn ska ju in och plugga lite i skolan idag i och med att det är typ hemstudier heladagen, men linn har eng nationellt så hon ska göra det också.

men tillbaka till min efterbliven het och det är ju att när hon igår smsar mig vaknar jag inte men ser det typ vid 5 tiden då jag så seeeeeeeeeeeeta trött och läser tjugo i bara. när hon skrev tjugo i nio! så nu sitter jag la här en timme förtidigt vaken och allt. kan inte ens somna om.. :( usch..
inväntar samtal från andreas som jag hoppas kan komma förbi med mina kläder som jag lämnade där igår, för jag skulle vilja ha dem nu. haha annars får jag väl bara gå dit och hämta dem helt enkelt men det är seeegt. han ska ju ändå till jobbet (a)

idag skulle det blivit fotografering för fulla gubbar. men det blide inställt, men vi skulle ta det en annan dag :D
så, men jag och Linn drar hem efter vi är klara med plugget så får vi la hitta på något nice!
sen ikväll skulle hon till eric och jag måste nog sova tidigt, ska upp tidigt imon och åka till växsjö på bröllop!'
men nu ska jag kolla tv.

see you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0