Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå, när du inte ser på...

Tja igen 2:a gången idag, jag är ju nästan grym. Men lovade ju bild på det som blev köpt idag så får väl hålla mitt löfte och lägga ut det då, ni har ju redan sett halsduken och mössan och det blev den ljusa tröjan i förra inlägget och sedan även dessa två

Efter som jag är hos Linn kan inte inte få live bild, på den två första efter som dem är hemma men kommer bild på hur den svarta sitter på lite längre ner..
Linn och jag har precis käkat en stor godis påse känns inte alls bra.. Men men ska ju faktiskt träna imon
känner mig mycket duktig kommit igång med träningen igen, det gör faktiskt så att man mår bättre. Eller i alla fall jag. Jag lipa nästan på träningen haha. aja nog med det, nu ska jag umgås med bästis

puss

det gör inte ont men ändå gråter jag.
eller de kanske gör ont bara inte lika ont längre
känns hemst att säga att man vänjer sig
men jag tror att det är så det blir med tiden
eller så kanske bara tiden läker såren
men inte lätt att läka mina sår när du drar bort
min skorpa var och varannan dag genom att vara så

tänk om allt bara kunde vara bra ist...?
du får liksom välja antingen eller kan inte bara va såhär..
bara 1 månad men ändå känns det som att vi är
främlingar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0