LoveKiller

oj.. nu va redan helgen över? och vad har jag gjort liksom. typ ingenting, men måste säga att ibland trivs jag fan med att vara göra ingenting. Vi var ju hos Elin i fredags och igår va jag med Linn på kvällen sen däcka jag typ vid 11 va helt slut haha.

idag har jag bara legat och tittat på tv och nu ska mamma snart komma och hämta mig och Emilia vi ska in och träna, så skönt att avsluta veckan med ett pass. Sen hem och kolla Iren Huss med pappa och sova tidigt.
Imon ska jag nog täffa inis! och plugga usch det är verkligen inte min grej.. jag kan typ inte göra det(?)
någon som har något bra plugg tips? som gör att gloserna inte bara sitter för stunden!....

efter som jag har IG varning i Engelska måste jag plugga en heldel nu så jag får G till Jul.. men jag ska fan kämpa på nu. Men nu kom mamma så måste dra puss på er!


söttjej_96 vi har alla varit små någongång
(jag älskar dig lilla syster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0