Lördag på jobbet, med Shopping!!!!

okey, Elin jag erkänner jag är kass på att uppdatera. Men som Linn säger detta med blogg är nog inte riktigt min grej... jag har liksom inte riktigt känslan för det tror jag men ska försöka bättra mig, och i alla fall blogga en gång i veckan typ söndagar eller nått när man vet vad man gjort och vad som hänt och sen lite om vad som kommer hända. Och om det händer något jätte stort blir det väl nått inlägg också!

Men nu står jag i alla fall på jobbet med Rebecca och vi snart öppna butiken. Igår va jag hemma hos Elin Pelin, Med Linn Pin och Annie Panni. haha för att göra det lite roligt.
Vi hade jätte mysigt, vi åkte dit direkt efter skolan så käka vi middag med hennes föräldrar, hur mysigt som helst. Ni är bäst tjejer.

Idag ska jag nog inte gör någonting. Ska nog bara ligga i min säng och slappa eller ah, jag ska ju jobba nu och sen ska jag nog ta en sväng på kungsmässan och shoppa lite för jag är såååå sugen på nya kläder lite höst kläder. Har tittat ut lite grejer som ska shoppas idag....

Fast jag vill ha båda i den ljusa färgen!

detta är vad jag bestämt mig för i alla fall, sen lär de bli massa mer!
Kommer bilder ikväll på vad jag köpt, de kan jag lova i alla fall :)
Men nu måste jag jobba på...
puss
Nån av dessa, kan inte helt bestämma mig... kanske blir båda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0