10.45 regn.....14.06 fortfarande regn

Fyfan, ska det regna hela jävla dagen. Känns fan som det är oktober, nästan kalt. Nä, okej nu överdrev jag. Men det är ju inte direkt någon sommar värme ut, men det är väl sån här som en Sverige sommar skall se ut? skall det var så deppigt.

Ingen vår fick vi, och vintern var ju som den var helt kaous. Snö stom vafan, tåg var inställda bussar va inställda och vi kunde inte ens gå till skolan på en vecka för det var risk för att taket skulle rasa ner. Okej vi fick en rejäl vinter, men kan vi inte få en bra sommar också då? pleas.

Ikväll kommer i alla fall Linn ner så ska vi laga lite middag och bara mysa i skit vädret kanske till och med blir nån bra film, får la kolla läget. Det är la säkert nån jävla VM match eller nått trist haha. Förlåt linn, men vem suger.
Sen blir det jobba imon med sen hoppas jag att min ledig het börjar. Är fett sugen på att bar kunna sova hur länge jag vill. Sen bara kunna ligga och sola, umgås med mina vänner och kunna ägna lite tid åt min pojkvän.

ina, älskar dig


Kommentarer
Postat av: Linn

du, det är bara för att du inte har tålamod nog att se en hel match ;)

men finalen är på söndag och matchen om tredjeplats på lördag så du behöver inte oroa dig :)

2010-07-08 @ 17:03:35
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0