at Linns place

Så då var man hemma efter en tur till Gällinge och Anders, Camilla, Petter och hans Bror. Det var nice, vi fikade och skrattade åt dåliga skämt. Linn och jag har precis ätit lite lassange så mår as illa, ska ner till pappa sen och packa lite av min grejer så jag kan ta med dem hem till mamma, för dit ska jag imon!!!

Ikväll ska jag sova hos Linnsingen så blir här tills imon och då bär det av till Elins lunchrestaurang för lunch och sen ska jag spaterar på kba mässan en kortis och kolla en sak innan det blir hemgång och träffa a.
Men nu ska jag umgås med den där

Den som inte ser henne och min extremt fina pil är dum i huvudet!!!

såhär mycket tycker jag om att vara med henne!!


Kommentarer
Postat av: Linn

du ser ganska skräckslagen ut om jag får säga det själv...

2010-07-18 @ 18:09:10
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0