Gothia

Hemma från en dag i kba med min mammi och syster! Börjde dagen med att vakna till min underbara pojkväns alarm.. usch hemskt men så snabbt skickade jag iväg honom så somnade jag om och vakna vid halv 11 och trodde att min mamma fortfarande sov.. helt sjukt tänkte jag. Men hon satt på altanen och solade så vi käka en godfrukost sen var det ju dags för Gothia och Alice min kusin spela. Dem vann grattis!! 3-0 mot nått dansk lag. Sen skulle vi käka lunch med släckten men vi blev kvar en stund till allihopa och kolla när 94:orna i Åsa spela mot stockholm och van dem med. Vi är la gyma vi, haha not.

Men nu ska jag snart äta en god middag med min familj och sen ska jag nog sova tidigt för vi ska upp tidigt imon för vi ska hit..
(FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.. här skulle jag ladda upp bilder.. men det gick ju fan inte. :( ni får helt enkelt vänta tills på fredag när jag kommer hem och tagit egna kort. )

Till Tylösands hotell där det väntar en helt underbar helkroppsmassage. Men den är inte försedan på kvällen så det blir att ligga på stranden och sola sönder innan det. (om det är fint väder, snälla vädergudarna gör så det är det!!!)
Men nu pep det och potatisen är klar:D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0