Livet är en fest, håll med om det nu folk

Inväntar mina tjejer som är på G. Vi ska käka tsm och sen blir det nog ÅsaKalaset ikväll. taggad som fan.
 

Varit på baklucke loppis idag. Eller jag var den som hade det eller vad man ska säga. Jag var med och hade vår bil. Eller rättare sagt jag och Emilia stod och sålde. Det var verkligen as segt i början trodde ty vi inte skulle få sålt nått. Men sen drog det igång och vi fick i alla fall sålt för 230 kr tror jag det blev. Och sen ringde det förlåt för mitt ord val men det var verkligen en riktig jävla blatte. Han kunde fan inte snacka. Men ska inte vara sån, för han köpte våra mobiler vi hade på blocket så det var as nice, blev plötsligt lite rikare där!

Men nu ska jag skära potatis. puss

Kommentarer
Postat av: Sofiesoffaaan

Har du skaffat blogg igen :D va kul!! Nu har du en till läsare!

2010-08-19 @ 01:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0