shrek is the shit

Blev inget långt inlägg igår, för jag mådde verkligen piss. Har även gjort det hela natten typ.. :S
Men vaknade vid 8 i morse och mådde lite halv si sådär. Men var verkligen as trött så bestämde mig för att gå upp och ta en ipren så jag kunde somna om. Tro det eller ej, jag gjorde det, somnade om asså. Hur skönt som helst, vaknade vid 11 och kände mig i alla fall någorlunda utvilad. Känner mig rätt trött nu dock, kanske får bli en lite povernop som Runo säger snart igen.

Annars rullar livet på, imon ska jag vara med a. På kvällen ska jag kanske med pappa och Emilia på nån grill kväll men jag vill åka hem på kvällen och sova hemma så det hoppas jag på!! skulle egentligen jobba, men jag tror inte jag är tillräckligt frisk för det, vi är ju inte helt 100 på vad det är än så. Trodde det var ögonhinneflamation igår kväll men jag vet inte, varet eller var det var som klibbade sig i ögonen är i alla fall borta nu :D
Nä, nu ska jag lägga mig ner igen och kolla på Shrek. puss


mina tjejer, ni är bäst! like a häst haha

Kommentarer
Postat av: julia

din header är klockren linnéa;)

2010-07-14 @ 02:56:33
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0