sol-moln-regn?

Vad ska man klä på sig idag då? Tro föresten inte att jag åkte till jobbet utan kläder. Men jag kan ju säga att det var problem med vad jag skulle klä på mig. Först såg det ut som det var kalt, så då tänkte jag jenans (i) men sen när jag gick ut blev det ju för fan sol. Så jag byte till shorts. Men så gick den i moln och det regnade nästan så funderade jag på att byta igen. Men sen slutade det så tittade solen fram så det fick bli shorts i alla fall. Snacka om att vädret var rätt skitso.

Aja, igår skulle det ju bli 40 + kväll med Linn. Men planerna ändrades och det blev en tjockis kväll. HAHAHA
Hon kom till mig när jag kommit hem från jobbet och det regnade, jag ville väl egentligen bara käka mig full på godis då igår inte var en bra dag för mig. Men vi ändrades oss snabbt när vi såg vädret så det fick bli negerbollar hihi och så la vi oss i min säng och bara kolla en film som jag laddade ner för några veckor sedan men inte hunnit kolla än. Den var fan grym, it's complicated hette den. Någon som sett den?

Den handlade om en kvinna som började dejta sitt ex igen efter 10 år i skilljs mässa. Fasten mannen är ny gift så är det han som tar första steget. Och dem inleder en affär, Jag skall inte berätta för mycket men den var kul.



Men nu står jag på jobbet och kom precis hit. Funderar lite på vad jag skall hitta på ikväll, jag borde verkligen gå ut och springa. Men det känns som att det är sommar träning är överskattat. haha
Nä, men det blir nog en runda ikväll och lite styrka, så jag slipper känna mig som ett fetto efter alla chokladbollarna igår... haha

Sen hade jag tänkt titta för bi mammi en stund. Har varit hos pappa nu i 1 vecka känns som jag inte träffat mamma på år. HAHAH Van att träffa henne varje dag typ. men men måste jobba nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0