solig dag på stranden

haha, hade tänkt att jag skulle bloggat igår men det blev bara inte så när sängen kallade på mig efter en lång och trevlig shopping runda med mina tjejor. Letade massa efter grejer jag kollat ut på internet men hittade ingenting, så det ända jag fick köpt var ett linne från Weekday (kommer bild sen)
Ska nämligen ha på mig det ikväll när det bar av till lindome på grillkväll..

Ska åter komma till det jag hade tänkt att jag snabbt skulle blogga om igår.. för när jag satt i min ensamhet på toaletten, så läste jag på ett packet så stog det
antal: 34+8

varför inte bara skriva 42 på en gång eller skulle det vara en liten kuggis? eller så kasnke dem tänker jaha nu tror kunderna att dem får mer än vanligt men icke. haha så töntigt satt där och skrattade åt det lilla trospacketet.

Ikväll blir det som sagt grill, men nu ska jag dra mig upp till Linn och sola sönder så man får lite färg, nu när jag legat inne i tre dagar känner jag mig som ett lik typ :o
Men hörs senare i eftermiddag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0