sommar sol och häftig pool gärna dem där killarna med magrutor

Haha. diggar min snygga omgjorda rubrik (h)
Sååå nu har jag solat i vinden. Fyfan va det blåste ner på berget, men vi solade i blåsten i ca 2 timmar eller nått det var nice, sen drog vi hem. Har precis ätit och stekt lite ute hemma på altanen. Fast här blåste det inget så det var jätte skönt tycker jag som hatar när det blåser och när man måste bada. 

Funderar på att hoppa in i duchen men det får vänta tror jag, även bilden jag lovade på nya linnet får vänta tills jag bytt om ikväll. Men här är bilderna från stranden:
emil


'
oj. vi är tuffa som få

som vanligt badade Linn & Emil.. men definitivt inte jag (h)

puss and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0