Stättared-motion-paddling-solning-tv-SOVA

hahah. vi överlevde torra vår paddling tur idag. Ni som inte vet så jobbade ju jag på Stättareds gård, de tre första veckorna på sommar lovet och som lite belöning fick vi som jobbat där paddla kanot en heldag när vi kände för det. Och idag kände jag Elin och Linn för att åka upp och göra det så vi åkte vid halv 11 i morse upp dit och skulle paddla.
Allt gick bra tills vi skulle gå till kanoterna och jag helt virrade bort mig och visade mina kära vänner fel väg. Dem kommer hata mig forever för att vi fick gå 1,5 timme innan vi kom fram när det kunde tagit oss typ 20 min. Förlåt igen!!!

Men när vi väl kom dit så fick vi i båten och vi paddlade iväg med en väldans fart. Hittade en mysig klippa där vi legat hela dagen. Jätte mysigt!!!! Tack tjejer för ni inte lämnade mig i skogen haha
Imon blir det ina, och vi ska nog till Gbg men vi får se fall det blir så eller inte. Linn sa att det skulle vara kanon väder, vem vill åka tåg då liksom. Men vi får se hur planena blir. Sen blir det i alla fall grill i Frillesås på kvällen med massa härligt folk från natur. Sen torsdag ska jag träffa Andréas vi får väl se vad vi hittar på. Sen lördag blir det backluckeloppis igen vi har hittat massa mer som ska säljas, vi kommer sluta som mångmiljonärer. not
men ändå, det är faktiskt kul. Även om det är för 40 +are Runo..
Men nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på Allsång på skansen med min mormor så hon blir lite glad. puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är okej Linnéa, vi tycker om dig ändå ;)

2010-07-27 @ 22:10:33
URL: http://gnus.blogg.se/
Postat av: amanda

jaha fan den sög ju:(

2010-07-28 @ 17:12:52
URL: http://amandajennyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0