summer lover

Sååå nu var man hemma från jobbet, eller har ju i alla fall varit det i minst 3 timmar men ändå. Är trött och vill helst bara sova, var och hyrde en AS kas film förut med min lilla pojke. Den sög verkligen jätte mycket! haha Men han tyckte såklart den var jätte bra, han har kass smak. 

Ni undrar säker vad jag gjort nu när uppdateringen varit usel, och om jag skall vara ärlig minns jag knappt själv. Men jag var ju i alla fall på Smarholmen i Fredags med massa goa naturare och sen kom det massa fler, trevliga människor, alltid kul.
några bilder från det

linn och inis

lindälv mot aränäs vollyboll

jag och Elin

Sen på lördagen var det konfa i Onsala hos min kusin, och efter det senare på kvällen först hem till en Lisa Hallin (min kusins kompis) sen till nån Daniel, där vi satt ute och jag fick 1000000000 mygg bett jag jag för tillfället sitter och kliar på. :( sen sov jag hos min kusin så jag var la hemma på söndagen vid 3 tiden då jag gick till Åsa cupen mötte upp Linn.

Sen igår var det ju meningen att jag och Linn skulle ha en lång shopping dag i Göteborg. Men det blev inte så mycekt av det, då vi åkte fel hela tiden :( haha vi är verkligen JÄTTE dåliga på Göteborg, och alla jävla spårvagnar

Linn: vi går på 2:an?
Linnéa: ja, det blir kanon så kommer vi direkt till stationen!
*båda går på 6:an*
Linn: asså vad gör vi? nu gick vi på 6:an
båda: HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

Men tillslut fick vi i alla fall ätit i Slottskogen och även shoppat lite på Nordstan innan det bar av hem för att träffa kompisar på stranden och grilla. alltid lika mys,
bilder på vad jag köpte kommer.. nån dag
och imon har jag haft typ 5 planer men nu är jag ganska plan lös för tillfället, blir i alla fall att vakna upp här hos Andreas och sen sola om det är fint väder och det får vi ju verkligen hoppas nu när jag är ledig imon, sen blir det jobb torsdag fredag. Bögen sitter och spelar GTA och tror han är i sin lilla lotsas värld haha han är söt.
men nu ska jag nog dra honom till sängen och brotta ner honom för jag är ju faktiskt starkast av alla i världen not.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0