ledigheten varade inte länge

Ja, nu tog det ett tag till innan jag blogga. sorry
Men det blir tyvärr så när man inte har tid att sitta vid datorn, i och med att det är sommar lov och jag har för det första jobbat hela 3 första veckorna och ledigheten blev inte lång för min del... är på specsavers i mölndal nu och jobbar, haha! Men man får väl ställa upp för sina vänner.

Skulle precis göra nån förkoll på en kund, gick la sådär men men är man lite nybörjare så är man.
Fick i alla fall reda på att jag slutar kl. 17.00 ist för 18.00 idag, så det är ju rätt skönt att komma hem. Ska sova hos min snuttis som är döds sjuk. ALLA som har pojkvän vet hur det är när killar är förskylda dem är nästan på döds gränsen stackarna. Så mamma kommer och hämtar mig efter jobbet, snäll som hon är. + att hon igår beställde biljetter till Greas Musikalen som kommer till Göteborg i höst.

4 timmar senare... oj glömde änna av att jag skulle publisera inlägget också. haha
aja, nu kommer det i alla fall 4 timmar sent, har precis ätit lunch och är trött som ett as.
men nu skall jag jobba mer, hörs kanske ikväll, eller senare under veckan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0