1 juni

sitter hemma, drog från skolan. hade ont i magen och huvudet så nu har jag legat i några timmar på altanen och solat, så skönt! inväntar samtal från min bästavän som kommer hem idag, hon har varit i Riga med sin familj för att fira att hennes mamma fyllt 40 år i lördags. Grattis på Annika! men idag kommer dem hem och jag saknar henne!!

snart är det sommar lov och då skall vi hitta på massor av fuffens, sånt som bara bästa vänner kan göra. galna och knäppa saker, aja från det ena till det andra. min mamma är sjuk som ni kanske läste i förra inlägget och hon var inne och kollade på Internet och hon har inte varit sjuk på 9 år, snacka om att ha bra emun försvar. haha

fan.. jag hade precis tänkt gå ut och lägga mig i solen igen.. men solen försvann ju nu :( bajs på den. aja får la göra nått annat. men orkar inte sitta här. men vi hörs senare :) puss


oj, det var nog inte en gammal bild...
men älskar dig lika mycket baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0