13 juni....♥

Mina vänner sa du måste ställa ultimatum,
men jag bryr mig inte om det
Så jag följde mitt hjärta för att få det bästa resultatet,
för det skulle vara du och jag för alltid jag släpper dig aldrig,
du tog inte mina rader som bara tomma ord,
för att du visste att jag finns där när stormen blev för stor,
Och när du föll ner så fanns jag där för att ta emot,
vi klarade det tillsammans vi litade på varandra
jag undrar vad du gjorde just då och vad du gick runt och tänkte,
jag tittade upp bland stjärnorna jag såg ditt namn det blänkte,
jag älskade att se dig skratta och jag älskade se dig glad,
säg mig varför skulle du lämna mig för en sån där sak vad,
det fanns inte en chans för du var det bästa jag hade,
jag ville stanna för evigt för kärleken jag kännde för dig ja den var helig,
jag saknar dig så fruktansvärt utan din närhet,
jag undrade när vi skulle ses igen och när jag skulle få hålla om dig,
och känna dig andas, shit vad jag saknade dig,
jag minns första gången som jag såg dig
du var hur söt som helst,
du var den finaste ängeln som gud någonsin sänt,
och jag tyckte om dig mest,
du bertyde allting så himla mycket för mig,
jag visste att en dag kommer jag kunna säga att jag älskar dig,
min kropp och mitt psyke ville ge upp,
men så länge du stod vid min sida så gav jag aldrig upp,
för hoppet om livet började växa till sig,
nu är det du och jag igen tillsammans, hoppas det aldrig tar slut
du är den jag tänker på och du är den jag drömmer om
jag vill aldrig vakna,
men du kan inte vara en dröm, du får mig att skaka,
jag ska aldrig svika dig igen
så jag ber dig Andréas gå aldrig ifrån min sida
för du är det ända personen som jag tror på idag
det finns ingen som du,
ingen som får mig att känna så här starkt,
du och jag förevigt Andreas det är sant
Mina vänner sa att jag var tvungen att ställa ultimatum,
men jag bryde mig inte om det
Så jag följde mitt hjärta för att få det bästa resultatet,
för det skulle vara du och jag för alltid jag släppte dig aldrig,
du tog inte mina rader som bara tomma ord,
för att du visste att jag finns där när stormen blev för stor,
Och när du föll ner så fanns jag där för att ta emot,
vi klarade det tillsammans vi litade på varandra

jag undrar vad du gjorde just då och vad du gick runt och tänkte,
jag tittade upp bland stjärnorna jag såg ditt namn det blänkte,
jag älskade att se dig skratta och jag älskade se dig glad,
säg mig varför skulle du lämna mig för en sån där sak vad,
det fanns inte en chans för du var det bästa jag hade,
jag ville stanna för evigt för kärleken jag kännde för dig ja den var helig,
jag saknade dig så fruktansvärt utan din närhet,
jag undrade när vi skulle ses igen och när jag skulle få hålla om dig,
och känna dig andas, shit vad jag saknade dig,

jag minns första gången som jag såg dig
du var hur söt som helst,
du var den finaste ängeln som gud någonsin sänt,
och jag tyckte om dig mest,
du bertyde allting så himla mycket för mig,
jag visste att en dag kommer jag kunna säga att jag älskar dig,
min kropp och mitt psyke ville ge upp,
men så länge du stod vid min sida så gav jag aldrig upp,
för hoppet om livet började växa till sig.

nu är det du och jag igen tillsammans, hoppas det aldrig tar slut
du är den jag tänker på och du är den jag drömmer om
jag vill aldrig vakna,
men du kan inte vara en dröm, du får mig att skaka,
jag ska aldrig svika dig igen
så jag ber dig Andréas gå aldrig ifrån min sida
för du är det ända personen som jag tror på idag
det finns ingen som du,
ingen som får mig att känna så här starkt,
du och jag förevigt Andreas det är sant..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0