är man bonne eller är man bonne? haha

haha, som ni vet har jag ju fått sommar jobb på stättareds gård som ligger i skogen. Det är verkligen i skogen, en låång bit. Men jag kan verkligen inte neka att jag inte trivs där, för det gör jag verkligen. Ni kom känner mig tänker säker, asså Linnéa du hatar typ djur? men jag lovar er det går inte att hata den djuren som är där, dem är såå söta, och så tama och gulliga och ja gud vet allt. Till och med den stora Herbert, mans grisen som jag kallar den.

Det är den stora grisen som är pappa till alla kultingar som finns på bild nedan, även Herbert finns på bild..
För när jag hade varit på jobbet i fredags och tagit lite kort med mobilen så kunde jag inte låta bli att ta med kameran och ta lite kort idag. Hade med mig Emilias systemkarmera, men det var kasst ljus så det blev inte skit bra bilder men det går att se hyfsat hur extremt söta vissa djur är.

Amanda & Brunte


lamunge




griskultingana
mansgrisen, Herbert

& Louise som en en gång försöker få det att gå att backa med
vatten vagnen. haha sötis

Ja, det är med dessa djur jag skall jobba nu i en och en halv vecka till räknade ut att det är 7 arbetsdagar kvar för mig. Sen har jag sommar lov på riktigt. Jag är ledig imon så kom hem nu och tänkte bara ligga i sängen tills jag skall sova och kolla på OC världens bästa serie. Men imon hoppas jag på sol och då blir det altanen hela dagen!
men nu ska jag kolla OC. puss


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, så himla fina :D Hur gammal var brunte nu då? ;)

förresten, det var ju det jag menade när jag sa att mitt ögonmått är lite som det är? xD att dom är skeva alltså :D haha, men nu är dom raka ;)

2010-06-22 @ 19:03:15
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0