AT WOLLBRANT'S HOME

haha. borde blogga mer, men jag pallar inte för det suger.. eller jag suger rättare sagt på att komma på något att skriva. men kan ju skrvia om min underbara morgon som startade med att jag vakna på golvet hemma hos min bästavän och där låg hon som en död fisk och sova, så jag somna om och vaknade när hon var tvungen att gå upp.. stackars henne och lycka till mig som fick ligga kvar. dock gick jag upp 5 minuter efter henne då jag nästan kissade på mig inte lika kul..


sen blev det pirates of the caribbean!
det var nice, tills jag nästan dog av hunger då alla åkt till skolan och jobbet och allt annat typ handla osv så tog jag mig en lång och nice frukost i deras kök :D det blev gört som vanligt och en macka, samtidigt som jag chilla i soffa vid tv. sen kände jag mig äcklig så det blev duschen och sen kolla klart filmen!! sen kom Linus och då tog filmen slut :( och då kom Annika hem och bjöd mig på kaffe.. linnéa goes happy!

och nu sitter jag och lyssnar på nån jävla piss dålig låt på linns spotify usch usch... måste byta!!!!!!!!!!
skall snart ut och hjälpa Annika att tvätta hennes bli så snäll som jag är.. Linn om du läser detta innan vi ses så lånade jag din plattis och den var ju grym!
men nu blev det ett rätt långt inlägg ändå, så nu räcker det för idag och några timmar, blir nog inget mer idag dock för jag skall sova med min snuttis ikväll och han är inte någon blogg älskare, men om han råkar sommna ifårn mig så kanske det blir nått litet inlägg om det hihih vem vet.

puss


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, visst var den bra :D bara det att jag suger på att använda den, hehehe.

puss min bästis!

2010-06-10 @ 13:16:08
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0