belive me.. you are the one

Ja, som ni ser så är min header så himla fin och fresch nu inför sommaren. Jag skall inte ta åt mig äran för den hade inte sett så bra ut om det var jag som hade gjort den... haha! Linn har hjälpt mig, tack bästis.
Kom precis hem från henne kom upp och våldgästade henne lite.
Nått bra på TV ikväll eller? tror inte det.. idag är det söndag och det betyder jobb imon och det betyder en dag närmare det riktigta sommarlovet.. oj va jag längtar för tillfället. Men är ju ledig Ons-Tors så då blir det altanen och sola hela dagen (h)

Men imon är det jobb och då får det nog bli en tidigt kväll känner jag. Är verkligen JÄTTE trött.. jag vet inte varför men det är så det är. På fredag är det midsommar och hoppas jag på nu, känner att jag behöver ha lite kul.
Men nu blir det nån film och sleeping.

bilder på mig och min absolut bästavän.
  

 



Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHA, SÅ SNYGGA ÄR VI!!!

såg det bra ut i din dator förresten? :D

2010-06-20 @ 21:26:45
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0