bye bye beautiful

morsning korsning, vakna typ nu av att min pojkvän skulle till jobbet usch. jag behöver inte ens gå upp fören om 20 min egentligen, det känns fett jobbigt :( idag blir det att gå till jobbet och varken Amanda eller Louise kommer ju idag, då dem är lediga. Kommer känna mig så alone, haha

I eftermiddag skulle jag och Linn på mil rundan det skall bli skönt, gå av sig lite av allt onyttigt man ätit i helgen.
På tal om helgen, det är något man verkligen uppskattar nu när det är sommarlov och man jobbar, även när det är skola men typ ännu mer nu.. när man inte vet skillnad på helg och vardag och när man kan göra hur man vill när man vill, då är det sommar lov och det kommer jag ha om 2 veckor. Jag längtar som en gris!

men nu ska jag kolla på min FAVORIT serie, OC. Ni som inte sett den, SE DEN!!!!
see you


forever?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0