långa dagar, korta nätter

Så, äntligen hemma från jobbet. Asså det går fan inte att beskriva så trött jag är just för tillfället.. har jobbat sen 9 i morse och kul att man kommer till jobbet i tid så är det inte en jävel där. Jag blev så himla trött, hade jag liksom gått upp en timme förtidigt. Men sen kom det några i alla fall, och dagen rullade la på som vanligt, pyssla om djuren och sola (h)

Nu sitter jag och väntar på att mamma skall göra ordning maten, är as hungrig. haha
Tänkte slänga upp lite av bilderna från går dagen, som jag spendera med mina två allra bästavänner.
Tack tjejer, ni är underbara. Även om man typ inte såg varandra i allt vimmel vid dansbanan så hade jag i alla fall skit kul, och när jag såg er såg det ut som ni också hade kul :) avslutade kvällen hemma hos Min Söta pojkvän som jag även också var med typ halva kvällen.

Ina&Jag hemma hos mig innan vi drog till stranden
(Bilder från stranden kommer om nån dag när jag fått bilderna av Linn)



på dansbanan


Linn med min krans, like an enhörning


Min Kvällens Out fit

Imon är det jobb igen vid 9.. så jävla seegt. Men sen ledig måndag och sen är det bara 4 dagar kvar på sommar jobbet, sen är jag LEDIG så härligt.
Men nu ska jag käka tacos med min underbara familj puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0