söndag och första lediga dagen på sommarlovet

Sitter och kollar fotboll med Mamma och Emilia. Det är Tyskland och Argentina tror jag. Är inte så instatt haha
Men det är definitift min mamma som sitter på nålar och kollar, hon är söt!
och ni som följer Linns blogg, har kunnat läsa er till att nu är det sommarlov och det betyder att vi skall ut och springa och sånt hela sommaren!!!
Imon börjar jag sommarjobba på stettared och det betyder en halvtimmes körande dit varje morgon nu i 3 veckor, känns lite depprest, men det är väl något man får leva med...
i helgen har jag jobbat och haft OC mys med min älskling.. loveu
men nu skall jag kolla fotboll igen, hörs kanske imon skall till Inis efter jobbet, men kanske blir ett inlägg på kvällen om hur det varit på settared.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0