this time, you should take me away, to a new place, where we just might, keep the night on the sky

Längesedan igen...haha Var ledig igår men idag var jag på bannan igen. Fast jag måste säga att det var verkligen skit jobbigt att gå upp i morse, och Louise är sjuk så blir nog ensam imon Mandy är ledig den svikan.. :)
Precis varit hos pappa för att hjälpa Emilia med en sak, vi kom på den BÄSTA idén. När hon blir 18 år så skall vi ta över lägenheten och renovera den lite så den blir som våran, hur bra låter inte det då? :o Längtar redan.

Men tanken slog mig att min dröm ändras helatiden. När det gått några veckor kommer jag alltid på något nytt som jag brinner för i typ 3 nya veckor till jag kommer på något nytt stort och kul jag vill göra med mitt liv. Så att bestämma något nu är nog rätt omöjligt i och med att jag ändrar mig hela tiden. haha

Det var rätt seegt på jobbet idag faktiskt måste jag säga, JÄTTE varmt och inte så mycket att göra.. jag och Mandy mest latade oss, säg inte att det är skönt för det är det inte när det är så varmt när det inte kommer en ända vindputs och man inte få bada haha. Och man kan ju inte direkt bara klä av sig alla kläder mitt på stättared, när det var massa folk. Och verkligen inte idag, för radio halland var där idag och skulle intervjua Martin om våran nya idé på Stättared. Vi har startat något som vi kallar Naturbussen som går både från Kba och från Veddige. Man åker runt och kollar och sedan slut destinationen är Stättared där man får rund vandring med alla djur och lite billigare på kanoterna osv.

På tal om kanoterna så träffade jag mina gammla klass kompisar där idag, Elsa och Stina. Det var inte igår, dem var där och skulle padla, blev änna lite avis när jag låg i gångarna och rensade ogräs... :(
Men nu ska jag duscha och hjälpa mamma med maten. puss


hade jävligt tråkigt. & nej, jag älskar inte stättared som min mamma undra.
men det är väldigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0