en helt vanlig onsdag, eller?

Hej, blogg.se dampar och det gör mig sjukt iriterad! så nu fick jag ur mig det, men det var ju inte det jag ville ha sagt här men blir så iriterad när det inte fungerar....

idag har jag och linn i alla fall varit förs i skolan såklart, sen var vi på kungsmässan och käkade lunch med josse. mysigt som bareden. sen drog vi till mölndal till jobbet och hämtade lite lins vätska till Linn, sen bar det av till IKEA där vi skulle köpa en ram men fanns det ? nej... snacka om att man blir iriterad när man för en gång skull tar sig tid att åka dit så finns det inte det man vill ha...

+ att dem hade typ gjort om massa, åh blev ju typ förvirrad.. haha men sen åkte vi pendeln till kungsbacka där vi gick till Coop och lämnade CV för sommar lov till en som Linn "käner" där. sen åt jag middag hos pappa och nu har jag precis tagit mig en hårlig dusch och smörjat in mig med massa mysig brun utan sol då jag nästan bleknar bort när jag står brevid Linn som solar solarie 3 dagar i veckan den fuskisen :o

aja. nu skall jag kolla på sista avsnittet av Andra Avenyn, och nu menar jag verligen sista det kommer inte tillbaka :( usch usch lessen min på det. imon skall jag först träna efter skolan sen hem och käka sen övningsköra med mammi. oj, klockan är snart 8 måste dra.

see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0