Göteborg

så hemma från Göteborg, har precis ätit massa. var svin hungrig har inte ätit nått på hela dagen så magen var ju inte direkt full. haha
så nu sitter jag och kolla på nån sak med melodifestivalen och inväntar att min pojkvän skall komma hit. värkar som han typ dött på vägen men det får vi väl egentligen inte hoppas på!!

som sagt varit i Göteborg och fixat håret och så idag, fast det blev väl inte direkt som väntat. men det blev ändå helt okej, vi får göra det i tapper som Angelica säger, för jag hade ju så mörkt hår innan så det är ju svårt att få det bra på en gång, men nu är det typ gyllenbrunt, och så skall vi låta håret vila lite nu sen blir det blonda slingor om typ 2 veckor.
innan

nu

man kanske inte ser jätte mycket skillnad på bilden... men det är skillnad.

imon blir det Coop efter skolan med Linn och sedan jobbet och hämta lins vätska till Linn och sedan visare till IKEA om vi hinner det. haha
sen skall jag käka hos pappa på kvällen sen Andra Avenyn, spännande som fan nu haha NÖRDEN LINNÉA är på G 

men nu skall jag fixa lite innan Andreas kommer, sen skall vi kolla kommissarie frost på Internet.
see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0