lördag och jobb

godmorgon!
står på jobbet... fyfan va det regnar. skall bli så mysigt att komma hem till en mysig pojkvän och bara lägga sig i sängen och mysa. igår somnade jag typ 9 haha snacka om att vara trött, och så hade jag typ snackat med mamam i telefon vid halv 10 men det minns jag inte ens..

aja, idag blir det i alla fall bara att vara hemma med älskling, kanske hyra film. jag vill se den nya Wallander, men den hade ahn ju tdligen redan sett den skit ungen så vi får se vad det blir för nått. Angelica skulle i alla fall laga middag, som jag var bjuden på hon är så söt!

på måndag är det bara 3 veckor kvar till sommar lov hur gött är inte det på en skala då? hur gött som helst!!
men nu skall jag jobba mina sista timmar! see you

Kommentarer
Postat av: li nnnn

sv: älskar dig med <33

2010-05-27 @ 22:05:36
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0