söndag...

hemma.. usch ibland känns det änna jobbigt att säga att man är hemma. för det suger rätt hårt för tillfället.
men skall inte börja med att klaga, men i alla fall. har precis varit hos mina kusiner och träffat min kusin Oskar för första gången på 1 år typ. för han har varit i Costarica på språk resa typ.. men kul att han är hemma. han har varit saknad. kändes så skönt att ha honom vid middagen!!

förövrigt så är jag trött som en gris och så är det ingen Wallander idag, och ni som känner mig vet att ingen Wallander ingen riktigt söndag. min åsikt...
imon är det skola imon och det är väl inte det man längtar mest till en söndag.
har faktiskt varit ute och övningskört med pappa hela dagen typ, det var kul har gjort stora framsteg, för det första körde jag en bil jag inte kört förut, och ni som förtfarande inte tror mig men den var INTE automat, utan manuell..

det gick gallant, jag har till och med lärt mig att starta i uppförsbacke, gick väldigt seegt i början men kom igång rätt bra och klarade det flera gånger. poäng till mig.
imon blir det träning som vanligt på måndagar, dock inte mina vanliga pass utan skiv och core, skall bli skönt, hoppas bara jag känner mig bättre imon så jag orkar... funderar på att gå ut och ta en kvälls promenad, men vet inte.
såhär glad vill jag vara NU

Kommentarer
Postat av: julia

söt tjej:)

2010-05-31 @ 18:28:07
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: inis

åh den söta bilden, min favo tjej och favo muggar! vi måste ses snart <3

2010-05-31 @ 20:27:34
URL: http://missused.blogg.se/
Postat av: inis

åh den söta bilden, min favo tjej med mina favo muggar! vi måste ses snart <3

2010-05-31 @ 20:29:27
URL: http://missused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0