söndags ångest?

gött med söndag. not
fast denna helgen har i och för sig känts väldigt lång och bra, så man skall väl inte klaga men men.
idag är det i alla fall söndag, och inte lika skolångest som vanligt. sitter i sängen och väntar på att det ska gå en halv timme så jag kan gå till bussen och åka in till kba och träna!
åh, ringde Alf min morbror och han hade en skiva så jag kan fixa mig stationära dator! såå skönt att slipppa sätta alla sladar i laptopen!
men annars är det bra, var med min älskling förut vi var i tjolöholm med mamma och övningskörde jag var typ kung i bilen haha. nä men det gick faktiskt väldigt bra denna gången. det blir mycket roligare när det går bra.
men nu skall jag ner och klä på mig och sen dralla till bussen!
see you

hihi, min älskling har fått ett sår på handen som ser ut som ett hjärta
älskar dig mest andréas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0