söööndag :D

godmorgon gott folk..  precis varit och lämnat pengar och busskort till min älskling!
som skulle in till kba och köpa nått spel och så skulle han köpa en sak till mig, så skall väl hämta det sen och så skall jag fixa det sista med min dator sen. ska bli nice!

igår var det Emilias konfirmation och det var nice
(är hos pappa och alla bilder är hos mamma, så bilder kommer imon, eller senare ikväll)
både Linn och Andreás var med och så var det ju tjocka släckten såklart, och ni som inte känns mig så, så är det såhär att mina föräldrar är skillda och deras säckter passar inte så jätte bra ihop, dem snackar typ inte ens. och ja, det är rätt jobbigt när alla ses då.

fast jag är väldigt imponerad över dem, för igår var det riktigt bra, och det känndes inte alls lika stelt och jobbigt. 
nu sitter jag och kolla på tv och chillar, skall även ut och gå med Linn sen vi skall gå våran mil, alltid lika skönt att komma ut och gå en sväng prata av sig och få lite träningsvärk.

och ikväll är det ju Wallander så det är fan en riktigt söndag idag, skall bli så nice. dock inte lika nice att det är skola imon... men det är väl så det är. men vi har ju bara 2 riktiga dagar nästa vecka. måndag och onsdag sen är på tisdag nån buffert dag typ så skall vi bara ha en diagnos i handeln sen slutar vi, och då skall jag träffa ina och kanske till coop och fixa sommar jobb med Linn.

sen är vi lediga torsdag och fredag så på torsdag skall jag och Linn nog till Ullared om vi kan fixa skjuts och sen skall jag kanske jobba på Fredag men det är inte bestämt än. men nu skall jag kolla några gammla avsnitt av Andra Avenyn sen hoppas jag Andréas kommer med mitt internet snart hihi..

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0