söt sug? usch

kuuuuuuuuuuuuuuul. att man missade bussen till träningen :( fick bli en fika med bästis ist! inte helt fel det heller men det var ju inte riktigt det som var meningen!
aja, har sånt jävla sug på att äta hela tiden. inte bra nu när jag Sofie och Jessica skall gå ner tre kilo :o
vet inte vad det är med mig, men det är typ bara för att jag äter några jävla hormonpiller för att min mens ska bli mer regelbunden. men vafan, jag pallar la inte gå och vara sugen, och min självdisciplin är ju inte den bästa direkt..

imon är det skola det suger, + att vi har ute gympa och skall vara på timbergs vallen och ha friidrott, det suger sååå hårt. vem tycker det är kul liksom, och orka gå dit. nä usch usch..
men imon blir det i alla fall träning på kvällen, och ska fan gå massa minuter tidigare så jag inte missar bussen haha

var precis ute och kolla när mamma grillade i våran nya gasol grill, det såg riktigt bra ut!
så, nu ropar la hon snart så blir det lite middag och sen är det ju komiker galan igen inte missa. TV4 20.00
fast jag är änna lite ledsen för det inte är någon Wallander, det är liksom bara så det skall vara mysig morgon sen träning och sen Wallander på kvällen på Söndagar..jag över lever nog

bilder från när jag och Linn invigde nya cafét i Åsa i bageriet

linn, äter sin chockladkaka mums..

jag, alltid allmänt cp


Kommentarer
Postat av: SNYGGINGEN

fin bloggen har blivit hörru :D

söt bild på mig också, sötare går inte att hitta alltså!!!!!1111ettett

2010-05-02 @ 20:06:23
URL: http://gnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0