sovande pojkvänner är lite smått tråkiga

Tjja, fått lite klagomål på min extremt bra uppdatering. haha not.
så, tänkte att nu var det la dags att slänga in ett inlägg.. just nu är jag med min bäbis till pojkvän som bara ligger och sover han är sååååå social. älskar verkligen honom jätte mycket när han är så här social.. jag skall snart väcka honom fasten han är såhär söt när han sover.
för vi skall baka kladdkaka, MUMS!!
sen blir det en sväng upp till linn, för hon åker iväg imon med sin family. ruskigt fuskigt, imon blir det träna och bara chilla på det, kanske träffa ina hade tänkt kolla om hon kommer hem ihelgen :)
sen på söndag är det morsdag och då ska jag tärna på kvällen och sen hem till mina kusiner och träffa min kusin som precis kommit hem från costrica, ska bli hur kul som helst att träffa han första gång på 1 år typ :O
ni som träffar mig och inte bara kollar in min coola jätte bra uppdaterade blogg, vet att jag håller på att bli lite halv blond igen, från att vara nästan svart är jag nästan blond, ljusbrun med blonda slingor, och såhär har det blivit...
känner mig faktiskt riktigt nöjd, med resultatet. ska verkligen tacka min kära vän anglica som hjälpt mig att få det så här bra!!! hon fyller dessutom 20 i simmar, så då kan hon räkna med en stor fin present till henne :)
nä, nu skall jag nog sätta mig ner och fillura på en ny header, denna är extremt tråkig må jag säga.
puss puss see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0