sovmorgon

så, då var det sovmorgon alltid lika skönt att kunna ligga kvar i sängen och gotta sig i en extra kvart.
idag blir det skolan till kl.12 sen skall jag till Angelicas skola och fixa mitt hår, får se hur detta blir haha.
lite nervös faktiskt, och sedan efter skolan kommer min älskling in också, och skall göra blonda slingor. 

sen blir det nog en mys kväll med honom, förhoppningsvis. men nu skall jag plugga lite inför provet vi har idag och sen skall jag gå till bussen. men det blir nog inget mer inlägg idag!
see you
haha. tjockisen när han var liten!

jag älskar dig Andréas Wing.

Kommentarer
Postat av: julia

hahahahahhaa, nej vad söt!!!!

2010-05-08 @ 14:14:51
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0