Wallander

såå, då var det söndag kväll och Wallader!!
yes, blodsband stod det på shemat idag, dock sett den men det är grejen att det SKALL vara Wallaner på söndagar. och det skall egentligen vara annsanns pass på friskis också, men fan heller :( hon måste typ vara sjuk eller nått..

men skall i alla fall träna imon, syndat mycket i helgen usch usch det blir att ta i med hårhanskarna nu när det blir vanlig vecka. har lite planer för veckan..

måndag: skola, sedan träna på kvällen
tisdag: buffert dag, kasnke coop med linn, och sen ina
onsdag: matte nationellt..... sedan efter skolan hoppas jag att jag skall träffa min älskling, fast inget bestämt får la se hur det blir.. han skulle nog lana den fulingen haha
torsdag: blir det Ullared med mamma och Linn, för vi är lediga sååååååååååååå nice!!! sen till onsala på kvällen på kalas.
fredag: kanske jobba, om inte vet jag inte än

men nu skall jag lägga mig och gotta mig i soffan och njuta av sista timmarna innan sovdags och skola :(
haha.
godnatt see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0